Huisregels
Regels en praktische info
Inkana werkt enkel op afspraak, dit om de behandelingen in alle rust te laten verlopen.
Om u als klant alle aandacht te kunnen geven, worden er geen telefoons aangenomen tijdens behandelingen. Laat daarom een bericht achter op het antwoordapparaat of stuur een mail via de contactpagina. U wordt dan zo snel mogelijk geholpen.
Betalen met bancontact is mogelijk.
Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Indien u later bent kan de behandeling mogelijks worden ingekort uit respect voor de volgende klant.
Om optimaal van uw behandeling te kunnen genieten is het aangewezen u gsm uit te zetten bij aanvang van de behandeling.
Afspraakopties worden slechts gedurende beperkte tijd vrij gehouden. Indien u niet binnen de 24 uur kan reageren op de mail met voorgestelde data, moet er mogelijks naar alternatieve data gezocht worden.
Geschenkbonnen blijven één jaar geldig en kunnen ingeruild worden voor zowel behandelingen als producten.
Annulatievoorwaarden
Afspraak vergeten of te laat afgebeld? Ik heb de nodige tijd voor u gereserveerd en andere klanten teleurgesteld, daarom ben ik genoodzaakt volgende vergoeding in rekening te brengen:
Tot 48 uur voor een afspraak: gratis
Binnen 48u voor een afspraak: €40 annulatievergoeding
Niet opdagen zonder verwittigen: de prijs van de geplande behandeling
Het annulatiebedrag kan gestort worden op rekeningnummer: BE 75 4433 7798 4151 BIC: KREDBEBB, met vermelding “annulatie + naam + dag”. Zolang de annulatievergoeding niet betaald is, kan er geen nieuwe afspraak gemaakt worden.
Ziekte is uiteraard een uitzondering. Hebt u koorts of bent u ernstig ziek? Blijf dan thuis zodat u snel kunt herstellen en verwittig zo snel mogelijk.
Hartelijk bedankt voor uw begrip!